Holy Bible

Var en sväng på Överby och Junkyard förut. Det jag fick med mig hem var en julklapp till lillebror, och tre böcker. Vet inte varför jag köpte dom men. Tycker allt det är roligt att läsa, men nu har jag att göra kan jag ju säga haha!
Sankta psyko, som jag ska läsa i skolan när vi jobbar med nåt som har med böcker och göra, haha.
Justine Raschans hämnd, bara nån bok som jag tyckte verkade bra, så det fick bli den med.
Shantarum, har ingen som helst aning varför jag köpte den. Älskar ju självbiografier, och han i bokhandeln sa att det var den bästa han läst, plus att svenskaläraren sa att den var grym likaså. Så jag föll för det, men var lite skeptisk pga antalet sidor i boken. Det är hela 941, så det kommer ta ett tag att läsa kan man ju lugnt säga!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det ser ut att vara spännande böcker, jag tycker också om att läsa! :)



Svar: Tack så jättemycket, det är roligt att du tycker det! :D

2011-11-21 @ 12:37:49
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0