In every dream, there's a nightmare

Idag hade vi nationella prov igen, det teoretiska i no. Gick väl hyfsat. Efter det gjorde jag inget nyttigt alls, gick hem en stund och sen åkte jag till Uddevalla. Skulle nämligen till Sinclair och göra färdighetsprov till bild och form.
Då fick vi fyra uppgifter vi skulle göra, och det var
1. Teckna av sin egen hand i blyerts
2. Teckna "inre hand", i antingen vattenfärg, pastellkritor eller blyerts, tror jag!? Det innebar att man skulle rita en bild med en mening bakom typ, behövde alltså inte vara någon hand.
3. Tecka hur modet ser ut som 100 år
4. Forma i lera, med temat möte. Alltså möte som personer träffas kan man säga.

Och nu när jag skrev detta kom jag på en sak jag glömde haha.. Som vanligt. Att färglägga uppgift nr 2. Hoppas det gick bra med blyerts haha! Wellwell, sen var det en liten intervju också, men inget märkvärdigt med den.
Blev klar halv 4, så kom Bettan och hämtade mig och åkte hem.

Nu ska jag försöka plugga lite tyska. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0