hårsnack som inte var planerat skulle komma

HEHE
Idag har det varit en helt vanlig skoldag, som alltid. Förutom en sak, som gick lite fel när man diskuterar kläd storlekar hahahaha :D Bara några få fattar! Gudars vad kul haha!

Nu sitter jag och checkar lite hårfärger, och har nog faktiskt bestämt mig om vad jag ska göra med svallet nu :) Så senare i veckan påbörjas detta experimentet! Fick plötsligt sjukt mycket lust att gå och klippa mig själv lite nu också.. Men det ska jag försöka låta bli med haha. Vill göra något annorlunda med håret typ, men det är jag alldeles för feg för. Kanske blir som i 7an, att jag klipper lite i taget hela tiden haha, så det blir kortare och kortare ? Men naaaa, vill försöka spara ut det så långt det går nu. Är fan ingen mening med att jag ska ha kort hår, för det är så fruktansvärt tjock mitt hår + att det blir så fula lockar så det finns inte. Och då blir det inte nå vidare snyggt vill jag lova.

Senare blir det att gå med Malin till skönhetssalongen här i staden, och boka tid + en annan sak. Gött så får jag det gjoooort.
Ganska skönt också att bara gå skolan imorgon också, och sedan vara ledig resten av veckan.
'
Kanske slutar med att jag har denna hårfärgen igen? We'll see ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0