08-03-2011

Heeeeeeeej jag är ganska så glad idag!
Blev äntligen klar med tatuerings"förslaget" på en japansk drake igår. Den tog mig sammanlagt 3 dagar tror jag. Ritade inte hela tiden så såklart men några timmar varje dag. Det var så sjuuuuuukt jobbigt! Fattar inte varför jag inte får nackspärr när jag sitter med massa småsaker i 35 år? Tex domdär fjällen som är på drakens kropp. En riktig pina i arslet.. Plus att jag har gjort om saker om och om igen. Menmen, för att det var första draken är jag nöjd med den!
Iallafall varför jag är så glad: Erika, som "beställde" den, sa typ Herreguud, den är perfekt!. Och varför skulle man inte bli sjukt glad för det????
Gah. Känns som jag faktiskt är bra på någonting.
_____
Idag som alla nog vet är det ju semledagen, och nu efter skolan har jag mumsat i mig två stycken, och om en halvtimma ska jag iväg och träna. Haha.
_____

Och här är resultatet

Kommentarer
Postat av: emelie

vadå bra?

as grym!

2011-03-08 @ 19:52:43
URL: http://emelievolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0