Några dagar ikapp

Har inte tagit mig orken att logga in och skriva här på några dagar haha, så lägger upp lite skit och så som har varit det senaste nudååå. Well.
I lördags var det fest hos Julia, vilket blev lyckat. Kom i säng framåt 5, och dagen därpå gick jag upp till pappa för lite firande för att jag gått ur grundskolan haha. Fick lite saker då, bla en ganska känslosam sak.
Var iallafall sjukt trött hela den dagen, ifall någon ville veta.
Faaaaaaast jag är fan trött hela tiden varje dag nästan.
Ja, sen har det inte hänt något speciellt som jag kommer på efter det.

Idag tog jag, mamma och mina syskon en tripp till Torp. Fick köpt mig två par skor, och två trosor.

Sånnadär vanliga bra-att-ha-skor, typ. Behövde verkligen nya vita, för dom jag hade nu är ju inte nya längre direkt haha. Jajja, sen blev det Donken-käk, och en sväng förbi sjukhuset för att hälsa på min söta mormor. Hon har legat där i två veckor nu, och får kanske åka hem imorgon, så får hoppas på det :)

Idag måste jag gå och lägga mig tidigt också, för imorgon kommer Bettan och hämtar mig 6.15, för att påbörja sommarjobbet. Kommer jobba 7-4 i två veckor, gött att få ihop lite stålar! Wey, vuxenpoäng till Sannaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0