Four more days to go

Wah ! Det börjar dra ihop sig till skolavslutningen nu! Nästan alla andra i landet har ju redan gjort det, men vi är lite sega här. Känns ganska konstigt att man aldrig mer kommer gå inne i sletna Valbo, och tex i  onsdags när vi hade teknik så var det ju sista gången i våra liv (troligtvis) som vi var där inne och hade lektion. Där byggde jag och Julia såkallade Mördarkarusellen haha, går fan i 150 km/h. Stackars barn.

Två dagar kvar tills vi ska spela upp 9ornas show, och jag kommer va nervöööööös som in i. Men ännu nervösare i kyrkan på torsdag.. Haha. Jag kommer skaka som om det vore jordbävning.
Har också en del att fixa innan dess, och det börjar bli lite mycket och ont om tid.

Nu gör jag ingenting alls typ, sitter och lyssnar på musik, och ska nog dra igenom låtarna som ska spelas i kyrkan igen snart. Undra hur många gånger jag gjort det nu egentligen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0