Cillidillar i Ekarebol

Ja nu ligger jag i Majas säng och chillar till lite go musiiiiiiiiiiiiiiiiiiik. Hejdå





































































Ne så roligt var det, kan va social i några meningar till här.
Idag var jag och klippte mig, blev helt okej men blir aldrig riktigt jävla perfektnöjd haha. Men det får gå sålänge och till skolavslutningen och ska även se om jag gör slingor eller kanske tonar det brunt eller något, får se. .
Senare åkte jag hit dåva, för att träna på en låt som vi ska köra på skolavslutningen, om jag fixar att spela den då såklart.... så detta hänger på min sega pianohjärna. Kör Sanna bara kööööööööööööör. Eller något

Ja det var detta roliga, nu ska Maja använda sin otroligt vackra stämma lite här haha. Byeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0