And goodbye Valbo!

Nu äntligen är min och alla andra 95ors tid på Valboskolan slut!
I kyrkan gick det skitbra, spelade inte fel!! Men guuud så nervös jag var innan jag satte mig vid pianot!
Det var faktiskt skitroligt att uppträda så, och ställer mig själv frågan varför jag inte började spela och så tidigare igen och hunnit göra det någon mer gång. Var inte så farligt som jag trodde haha.
Betyget blev jag lite besviken på, men jag får väll vara nöjd ändå antar jag. Blev sänkt i idrott från mvg till vg, men förstår inte varför.. Säkert min extrema insats på fotbollsturneringarna och lektionerna haha! Ne, men jag kommer in på gymnasiet iallafall och det är la det viktigaste nästan.

Senare klockan 6 blir det avslutningsmiddag för alla nior, på Furåsen, till halv 9. Sen direkt efter det drar vi till Ödeborg på fest!

Känns helt sjukt att vi aldrig mer kommer gå på denna sketna skolan, med alla dessa kompisar man fått under dom här tre åren! Kommer sakna en del enormt mycket, men får hoppas på att ses mycket under denna sommaren och framåt!

Jaja, tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0