Sitter här och softar i min pippi-tröja och mina största mjukis

Ja det är lite underbart faktiskt. Att även ha fått börja mitt sommarlov känns ganska skönt! Nu räcker det med jobb för mig haha. Skulle inte ha något emot att få dom tjänade stålarna nu..
Jobbtiden har allt gått bra, har fått mycket bra kritik från mina kollegor! Haha gud vad det låter gammalt.
Well, jag är iallafall lite förberedd på vad som väntar mig senare i livet. Ska förhoppningsvis inte vara en städerska som går runt där med sin lilla vagn, utan hoppas på något roligare och estetiskt eftersom det är sådan jag är! Men måste iallfall träna på att bli en morgon människa.. Annars kommer det inte gå vägen.

Cheers (with Coke?), kisses and hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0