Play until your fingertips becomes blue, and then you're done

Ja det är precis det jag har gjort nu en stund med guran, fast nu har det gått över till lite vitt nästan, typ blåsor?.. Ja ont gör det iallafall! Har inte spelat sen skolavslutningen faktiskt.. Hållt mig till pianot nu det sista, och guuud vad jag ångrar att jag slutade! Vi hade ju ett riktigt piano hemma hos mamma som följde med huset, men det slängde vi ju eftersom ingen spelade på det.. Det suger just nu.

Har förövrigt inte gjort något speciellt det senaste, igår vad jag i Ragnerud och käka med lite vänner och kollade på Maja som uppträdde. I torsdags red jag lite, och att rida utan handskar är inget att rekommendera..! Har lite skavsår nu på ringfinrarna pga tyglarna.

Sen har jag börjat jobba igen, fast det är bara 2 timmar om dagen, fram till vecka 31. Det är för min kusin Jennifer, för hon tyckte det blev för mycket för henne med allting. Inte så mycket, men kommer upp på dagarna och gör någonting iallafall, och får lite extra pengar! Sen har jag 2 jobb till utanför detta! Göttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0