Jag har givit upp min dröm

Endast att hålla i handtaget på mitt racket i högra handen, och fjäderbollen i vänstra. Kolla lite på motståndaren med en dödlig blick och tänka nu jävlar. Släppa bollen och svinga racketen och påbörja kampen om varje poäng för att vinna. Känna adrenalinet och lyckas ta bollar man inte trodde man själv kunde, och kämpa ända tills vinst. Att efteråt känna hjärtat slå snabbare än någonsin, dränka mig själv i vatten och bara älska det jag gör.

För så har det varit en gång, men tiderna förändras och hoppet för mig rann sakta ut.
Saknar det otroligt mycket, att göra en sak jag gjort i så många år. All den glädjen man delat med dom andra, alla glädjetårar och skratt.

Önskar man kunde vrida tillbaka tiden. Bara litegrann..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0