It's all about what you do with your chances. I've ruined mine.

Har inte varit här på ett tag nu, men har inte varit/ är inte den bästa tiden för mig nu.
Har så mycket jag vill ha ur mig själv egentligen, men känner mig helt tom när det kommer till ord och känslor. Är mycket runt mig nu, och har det lite jobbigt, därför jag inte skrivit här.

En av sakerna är en väldigt tråkig nyhet, och det är tyvärr att min morfar gick bort i söndags...
Ingen förstår någonting, och det gick allt för snabbt. Hinner inte reagera, fattar inte vad som hänt.
Älskar dig, Thomas Eriksson, min morfar. Vila i frid ♥


------------------------
Kan väl bara säga också att jag har ju jobbat denna veckan som gått nu, och det har gått bättre än vad jag väntade mig. Ganska slappt är det också, för får jättemycket tid över eftersom det är mindre och göra nu när folk går på semester. Ska bara jobba i två veckor, så bara nästa vecka kvar. Det är ganska lite, men jag är verkligen ingen jobbmänniska, och absolut inte att gå upp halv 6 varje dag! Får ihop lite pengar iallafall, och det räcker för mig. Sen har man ju fördrivit tiden lite på sommarlovet, och det är väl lika bra, för hade inte hittat på någonting annars nästan.

Igår fick vi besked om gymnasieantagningen också, och jag kom in på Reklam & Webb på Plusgymnasiet.
Min kära kusin Jennifer fyllde även 19 år, och ett stort grattis till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0