Chasing cars

ÄNTLIGEN HAR SVERIGE FÅTT SOMMAR, ELLER?
Haha legat ute och pressat två dagar irad nu, och lite färg har jag fått iallafall! Tillräckligt för att ha en bikini på sig dygnet runt haha :D Och igår var det ju sjukt gött, och vindstilla så det blev ännu varmare. Var nästan att man hoppade i poolen, men det lät jag bli!

Ikväll blir det en trevlig kväll med grymma brudar! Weyho

Förövrigt, fan vad jag vill ha tillbaks mitt mörkmörka hår! Synd bara att man är tvungen till att få en supersexig utväxt...


Längden också tack!
Väldigt moget av mig att ta bort massa bilder hela tiden från förr. Detta var dom enda som jag hittade som så mörkhårig haha.. Korkade jaaag :)

Och nu när jag ändå var igång och kollade på massa bilder, så dyker lite alltmöjligt upp på alla bilder, herregud xd förr säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0