Dag 9 – Min tro

Jag är ju självklart jude?

Nej, men jag har nog ingen speciell tro. Jag är, atteist? Haha

Skolan som vanligt idag, musik första lektionen. Håller på och skriver låtar på datorn där haha, men det går inte bra om man säger så. Fast idag så började jag spela på gitarren lite, och spelade in lite grann där som jag kom på då, och det var faktiskt mycket bättre än att försöka få ihop någonting på keyborden som hör till där. Man kan lixom få en mycket bättre syn på hur låten ska vara och så! (y)

Nu har jag precis blivit klar med att laga mat haha, bestämde mig för att försöka mig på det eftersom ingen vuxen här är hemma. Det enda jag har kunnat laga är typ fiskpinnar och makaroner haha, men nu testade jag göra köttfärssås och makaroner, och det blev faktiskt inte illa! Lite för mycket vitpeppar i haha, men aa, det funkar :D Grymt.

Kommentarer
Postat av: Julia the great Summers

HAHAHAHA. One step forward in life, on step closer to be a grown up. Well done Sanna!

2011-01-19 @ 21:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0