Dag 2 – Min första kärlek

Jag har nog aldrig varit kär, på riktigt.
Men det närmsta och den jag har gillat mest får bli Tom.
Finns inget mer att säga om det : )


Jag har skittråkigt. Får se om jag hittar nån film eller någonting.
Slutade nämligen vid 11 idag. Hade matte på morgonen, och sen 2 lektioner till, som var skitslappa (och lite roliga haha) för vi hade en vikarie.
Så gick hem direkt, och var självklart hungrig för hade bara ätit frukost. Men, så har vi ingenting att äta.... Och inget lämpligt för mig att tillaga från frysen haha.

Senare är det badmintonträning igen, som drar igång idag. Men jag har bannemig ingen lust... Vet inte vad som hänt.. Blöä
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0