Dag 1 – Presentera mig själv

Mitt fullständiga namn är Sanna Elin Sofia Danielsson, är 15 år och lever en ganska vanlig tonåringsliv.
Jag har världens bästa mamma och mormor!
Jag "dagdrömmer" väääldigt mycket, eller ja, tänker på mycket olika saker om man säger så. Kan vara allt från kärlek till olyckliga saker haha, så jag är väldigt mycket i min egna värld ibland.

Tatueringar är något jag avgudar enormt mycket och har planerat att många ska gaddas in på min kropp.
Jag blir väldigt lätt kär, eller ah.. Kär och kär kanske inte, men jag börjar gilla någon lätt, vilket säkert mina närmsta vänner vet mycket väl.

På min fritid tränar jag badminton 2 ggr i veckan, och älskar det, men har tyvärr haft en skada och det kan komma tillbaks ibland lite in i mellanåt. Jag ritar också när jag har lust, mest porträtt för kan ingenting annat haha, och ska iallafall gå Bild&Form på gymnasiet.
Gillar även att spela gitarr och lite piano som jag kan ynka lite på.

Tror inte jag har så mycket mer att säga om mig själv haha, men detta blev ju en hel del faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0