ÅRET 2010

Bara för att jag har tråkigt.

ÅRET 2010
Hur har året 2010 varit för dig? – Både bra och dåligt, har hänt mycket skit, men har haft roligt också.
Bättre än förra året? – Hmm, nej
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Aldrig och aldrig, men på ett bra tag - ja.
Har du flyttat under år 2010? – Nepps
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Haha om jag har !
I så fall vilken? – Det är olika , men har fanimej fastnat för raggarmusik nu haha. Men lyssnar på olika.
Har du kysst en främling? – Främling kanske man inte kan säga , men ja iallafall xd

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? – Har inte varit kär i någon, bara gillat lite haha, men blev inget seriöst.
Har du varit kär? - njau, inte 2010
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Yes
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Yes
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nej haha

SORG & HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Ja
Har någon i din släkt avlidit? – Nej
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? –  Nej det tror jag inte
Varit i slagsmål? – Haha nä

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja
I så fall vad? – Det säger jag inte här haha :)
Har du skämt ut dig? – Har jag säkert? xd
Har du ljugit för en vän? – Inget jag kommer på nu :p
Har du varit ute en hel natt? – Nä tror jag inte, en halv kanske därimot haha.
Har du blivit tagen av polisen? – Nejsh
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Haha, nej tror inte det :o
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Yea

SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? – The one and only- Valboskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Yes, inte så seriöst kanske, men ändå.
Hatar du någon på din skola? - Nepps
Har du gjort något framsteg? - Hmm.. Kanske?
Haft alla rätt på ett prov? – Äuh, trornte det.

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? – Yes :)
Har du förlorat en vän? – Inte helt, men stor del av den vänskapen.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja det tror jag.
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej
Har du ljugit för en bästavän? – Det tror jag inte.
Har du haft en relation med en vän? – Haha, relation kan väll vara en kompisrelation också? Annars brukar man ju inte bli tillsammans med någon som man inte är vän med heller haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0