1 Januari 2011

Ja nu är det ju ett nytt år, = bara ett år kvar att leva.. Lite synd faktiskt haha.

Gårdagen:
Julia kom hit runt 2, började göra oss iordning lite granna, plattade håret osååå. Jag tunnade även ut mitt hår, vilket verkligen behövdes.
Vi fixade med lite andra grejer och tog sen bussen till henne 5. Käka lite mat och gjorde iordning oss mera. Sen kom Rebecca, Amanda och Challe och vi började "förfesten" haha. Blev lite dessert, musik och lite så. Senare gick vi till festen lite längre bort och var där lite efter 9. Redan då hade det tyvärr spårat ur och flera hade/höll på och spy.. Sen var det lite mera saker också , men det redde ut sig tillslut också, och det blev lite roligare än tidigare iallafall, men hade helt tappat lusten att festa.

Vid 12slaget gick alla ut och det var ett antal snöbollar som flög i luften, öppna några pommac och så haha.
Sen blev det dans inne haha! Och, lite hände som inte skulle kanske man kan säga hahaha.
Vid halv 3 tror jag, gick jag och Julia hem, och vi gick och la oss direkt.

Vaknade 11 eller något och är fortfarande skittrött.. Denna dagen är meningslös typ, har hur tråkigt som helst för tillfället.
Jag och Julia tog iallafall på oss våra Onepiece och gick en tur runt i Högsäter hoho. Kändes ju lite konstigt och gå runt i typ sparkdräkter haha, och vi fick allt några blickar på oss.
Kollade film sen och så, och åkte hem efter den.

Bilder från kvällen har jag inga, men Julia lagt upp några.

Adjö till 2010, detta ska bli ett grymt mycket bättre år.
Gott nytt ååååår!




Så, nu har du något att läsa Julia ;) Men allt detta visste du redan hahah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0