I det så kallade verkligheten

Yeeey! Jag är äntligen frisk nu och ska träna senare!! Haha är så ur form det nog går att bli nu. Eller kanske inte så illa, men har inte tränat på ganska länge nu och kommer alldeles säkert inte få iväg bollen någonstans sen? Typ.
Bortsett från detta så gör jag ingenting, as usual.
Hoppas det händer något till helgen.

Anyways, ah jag vet inte riktigt. Sitter och lyssnar på skön musik i min älsklings morgonrock.
Haha sökte på massa gamla låtar igår. Och då kom jag tillslut in på Laser Inc's album, och satte på Det var en gång en fågel. Kollade på dom andra låtarna, och sen kom en Abraham upp. Haha shit säger jag bara, vilken låt :D Väldigt bra handling i den också! Check it out. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0