Give me a reason

Sitter här och letar upp massa låtar, och ingenting mer typ. Har kommit på att jag har ett ganska meningslöst liv ibland haha. Gör ingenting på dagarna längre. Vad hände med den roliga fritiden?
Är sjukt trött också, men jag lägger mig aldrig och vilar? Förstår inte på mig själv ibland. Och inte nu heller vad jag babblar om, bara massa strunt. För jag är somsagt grymt, trött! Haha
Är också sugen på chokladkaka, så innåt!! Eller bara smeten. Gudomligt gotttttttt. Kanske tar och bakar lite sedan, så jag fördriver tiden lite. Fast äh.. Det är la snart kväll? Eller?
ÅÅÅH vad jag pratar strunt nu, heehhh. Är på konstigt humör. Skjut mig.
Kyss

Have so much to say, but everything stays in my mind and floating around
Drivin' me crazy
Give me a reason to love you, baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0