Dag 20 – Den här månaden

Jag tar och skriver om januari då eftersom denna månaden nyss har börjat..
Jaauu, det har varit lite upp och ner, fram och tillbaka.
I början av månaden var jag på bra humör hela tiden, nu det sista har det vänt lite.
Har lärt mig att man inte ska tro eller hoppas för mycket, då man blir sjukt besviken senare.
Haft mer härliga skratt tillsammans med Julia.
Fick reda på att jag är uttagen till Svenska Cupen igen, vilket jag inte är sådär jättetaggad för..

Jag kommer faktiskt inte på så mycket om denna månaden? Kommer inte ihåg vad jag har gjort riktigt under hela månaden haha.

Kommentarer
Postat av: julia summers

Våra skratt har vart bäst :D no matter what ever the idiots has been up to. Yoré a great friend! :D

2011-02-04 @ 16:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0