Året 2011

Har du träffat några nya personer? Ja det gör man väl varje år. Har ju börjat gymnasiet, så nästan alla där är nya, plus många fler!
Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut? Ajemen, har... somarjobbat! haha. Nog inte det enda, men kommer inte på något speciellt nu
Hade du några nyårslöften? Höll du dem? Nej jag bestämde mig nog aldrig för något, inte vad jag kommer ihåg iallafall.
Vad blir dina nyårslöften iår? Ska försöka småäta mindre, och bli nyttigare haha. Bli positivare, och inte ta allt på mig.
Det bästa du har gjort i år? Det bästa?? Eh... Vet inte, haha?
Ditt största misstag? Att inte tänka på det man verkligen har och ta vara på det, för det kommer man på först när man förlorat det.
Vad är det pinsammaste du gjort i år? Ingen aning, skämmer ut mig mer eller mindre lite då och då
Blev du kär under 2011? Vet inte riktigt vad man ska kalla det.. Men inte långt ifrån iallafall.
Har du legat på sjukhus under 2011? Nope
Skadat dig eller varit allvarligt sjuk? Nej här med, frisk som en nötkärna!
Vilka platser besökte du? Hm, jag var på Gotland, i Spanien osv
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 26 Juni.
Vad spenderade du mest pengar på? Det blir nog kläder
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och. Första halvåret gick som en jävla berg-och dalbana. Nu rullar det bara på.
Favoritprogram på TV? Gossip girl och The vampire diaries, självklart!
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Väldigt blandad! Har olika stilar hela tiden typ haha.
Vad ser du fram emot 2012? Det ska bli det året som man ska handla som att man lärt sig av detta året! Hoppas på en grym sommar, nya möjligheter och ha sjukt roligt. Men det säger man ju varje år? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0