Jobbig vecka

Har en inlämning som ska vara klar till torsdag, i svenskan där vi ska skriva om en bok. Typ bokanalys eller något? Har inte riktigt fattat än vad det är vi ska göra.. Bra tycker man ju. Hatar den verkligen, så har bara skrivit lite kladd om boken, men orkar inte fortsätta på det riktiga arbetet, och känner bara för att skita i det hela.
Sen har jag som sagt teckningen kvar också, har hunnit göra de mesta konturerna och ett av ansiktena. Orkar egentligen inte göra klart den heller, men får tvinga mig själv.
Sen har jag en (eller två) julklappar kvar också, så måste åka till stan nån av dom kommande dagarna....
Update: Kom på en sak till, måste städa mitt rum också.. ORKAr Inte
-
Alltså, jag orkar inte. Någon snäll själ, gör det åt mig.
Nu vill jag bara ha julafton med släkten och god maaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0