You don't need a crown to be a queen

Idag har jag vaknat på fel sida. Igår natt låg jag timmar i sängen i försök att somna, men det gick ju fan inte. När jag kollade på klockan och den var 03.14 tänkte jag gå upp och göra någonting istället, typ äta, och dricka te. Min hals gjorde ont. Men min ork hindrade mig, och jag förblev i sängen.
Vet inte hur länge till jag bara låg där, ändrade sovställning 500 gånger om och om igen? Men somnade tillslut iallafall, men bara för att, så var jag ju tvungen att vakna typ 10 gånger under dom timmarna jag sov..

Vaknade idag med världens jävla halsONT, och då menar jag verkligen ont. Kunde knappt prata och varje gång jag svalde kändes det som en påle rakt in i arselet. (?) Första jag kom på. haha....
Anyway, kan prata nu iallafall, men gör ooont.

Som pricken över i tvingade Micke mig att städa undervåningen förut. Vilket gjorde mig ännu surare. Haha.

Anyway2. Jag har tänkt. Jag ska inte bli ljushårig igen, för har insett att det är inte menat för mig och jag passar inte i det hehehe. Så jag ska gå och bli redhead igen!! Inte bara rött då men, utan brunröd. Tycker det är så jävla snyggt, och trivdes i det! Finns bara ett men med det, och det är att jag inte vet hur mycket rött/brunt/lila det ska bliii?? Hade ju mahogny förut, och det blev alla tre färger i ett.

SÅ HJÄLP MIG NU, ni har väl inte lås på era tangentbord?!




Kommentarer
Postat av: yoeäla

brun lila :D

2011-08-17 @ 23:17:23
URL: http://joellajantzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0