Tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart

Wooho
Idag hade vi två mediaämnen, Estetisk kommunikation och Medier, samhälle & kommunikation. Ska inte skriva världens föredrag om dom haha, men tänkte bara säga att det är grymma ämnen och jag har heeelt klart valt rätt linje, och gymnasium!! Så jäkla grymt.
Och faktiskt, så tycker jag det är kul att gå i skolan nu. Och det var inte igår man tyckte det haha, om man någonsin gjort det? Kanske i förskolan/1an??
-
Aja, nyss duschat iallafall, och ska ta mig lite käk. Lägga mig tidigt ska jag också göra, svintrött haha.
Imorgon ska vi på MP kolla bio på förmiddagen, och sedan är det något som heter klasskampen. Ingen aning om vad det är vi kommer göra men haha..
-
Rolig jag är och bara skiver om skolan nu typ.. xD hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0