Macbook

Weeeeeeey , ny data nu!!! Macbook, min nya man.
Har redan lärt mig hur den fungerar ganska bra iallafall, så det är ju gött. Lättare än vad jag trodde det skulle bli!
Har även ganska soft schema, går inte heldagar någon dag, och har inga jätte tråkiga ämnen! Matte, engelska, svenska, och sen några medie-ämnen. Känns som att det kommer bli 3 bra år! Än sålänge iallafall.
Det första som hände idag var att vi fick datorerna, sen satte vi oss i grupperna och redigerade filmen från igår. Haha blev ganska grym faktiskt, det första skapandet på gymnasiet! Har dock inte filmen på min dator, utan en annan i klassen har den för det var hennes mobil vi filmade med. Men ska försöka så jag också får den.
Sen gjorde vi inte så mycket, hade en och en halvtimmes matrast, vilket är lika långtråkigt som på Valbo, fast det finns ju ioförsig en hel del mer att göra i Uddevalla, på "stan".
Efter vi fått datorerna så var det som alla andra klasser att vi satt allihopa med datorerna framför oss. Så antar jag att det kommer se ut nu också i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0