I'm just, so empty.

Idag har det varit en lång dag. Igår sov jag hos Moa, sen skolan och hon skuggade mig och ska göra i två dagar till eftersom hon snart ska byta till min linje. Slutade 15.35 idag också, vilket gör måndagar till den längsta dagen i veckan. Imorgon börjar jag 12 så det är soft!
Nu är jag iallafall grymt trött, och sugen på nåt att käka med. Thaimat skulle sitta fint. Men nu har jag ingen thai i min familj som är villig att laga mat, så jag får helt enkelt fortsätta att bara vara sugen.
Idagens ska jag då gå och lägga mig tidigt iallafall. Typ efter Love bites är slut som börjar om 40 minuter!!
Ska även försöka komma igång med några beställningar jag har, bara jag får tummer ur och börjaa.
Här är en teckning jag ritade för ungefär en vecka sedan. Det är Twiggy, som jag ritat en gång tidigare, men denna blev grymt mycket bättre och är görnöjd!
Kan inte hantera situationen, vet inte hur jag ska agera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0