18 Augusti

Ush, denna morgonen var likadan som den igår. Paaaaaaaaiiin. Jag vill ju ut och ha kul imorgon!! Är ju trotsallt sista helgen på detta sommarlovet. Hm, fyfan vad fort det har gått eller? Känns som hälften av alla veckor bara har flygit bort. Och när jag tänker tillbaks känns det som att jag bara har jobbat, sovit och bara varit, inte gjort nååågonting.
Inte ens tränat har jag gjort, inte en enda liten gång. Men ska faktiskt ta tag i det där nu när skolan börjar, har jag bestämt. Får se vad det blir dock, antingen gym eller spela lite badminton igen. Men jag är grymt sugen på att börja friidrott faktiskt haha, tycker det är så jävla kul ju!

Anyways, min dag består av en gigantisk mugg med te och halstabletter. Ska sätta på lite Miami Ink nu också, var längesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0