Hey baby girl what you doin tonight, I wanna see what you got in store

Weeey
Igår var det ju vanlig skola, sen på kvällen va det en extraträning i badmintonen. Började som ett aprilskämt av Lovisa, men sen blev det ändå för många ville att det skulle vara det ändå. Va där och bara "skojspela" lite, och hade ingen ork alls för det som vanligt nu det sista...
Efter det åkte alla i klubben till pizzerian och käka, och några av oss satt och snacka ganska så länge efter. Kom hem vid halv 12 ungefär, och bara la mig i sängen typ, med kläder på och taklampan tänd. Somnade lite då och då, men icke icke, jag fick inte sova nej. Sen hitta jag på lite bus haha xD men trevligt vare! Somna runt 5, och idag vakna jag 11, så har sovit i 6 timmar, vilket är ganska lite för min del.
Är också ensam hemma nu, så har ingenting alls att göra.. Ska kolla lite Vampire Diaries snart iallafall, för det missade jag ju igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0