Unbelieveble

Idag har en synsk "tant" varit här, och pratat med våran söta lilla hund Lady. Det finns inga ord för att beskriva det, det var bara så... Så jävla intressant och facinerande (stavning). Hon skrev ner saker som hon och Lady pratade om på ett papper, och mitt favorit ciat var självklart: "Tanten": Vem är du? Lady: En rädd själ m.m..... Men jag är ganska söt" . Åh ja, hon har rätt.
Men kan fortfarande inte riktigt fatta att dom verkligen pratade med varandra och hon där kan förstå vad djur säger/tänker. Och igår så hade hon tydligen skrivit ner saker som hon och Lady hade "skickat" bilder om, alltså pratat fast i tankar/bilder eller hur man ska säga det. Och då hade hon skrivit att hon var rädd eller nåt, att vi bodde i ett gammalt hus m.m, och hon har inte vart här tidigare eller pratat med oss tidigare eller nånting! Och så hade Lady fått berätta om sin tid som valp, och det stämde ju helt! Och mamma måste man ju bara tacka, för hon räddade Ladys liv.
Och hon sa även att hon tyckte om mig bäst/väldigt mycket i familjen. Hon dära "tanten" sa att direkt jag kom in i rummet där dom var så kände sig Lady mycket lugnare och det blev som ett rosa band mellan oss. Och Lady vill att jag ska sluta spela (mina fritidsaktiviteter, tex badminton), för att ägna mer tid till henne. Och hon är ju bara för söt haha.. :)
Men det ska jag givetvis inte göra, men ska göra så gott jag kan att vara mer med henne. Och från och med nu ska hon tillochmed sova i mitt rum.

Jaja, nu ska jag gå och borsta tänderna, sen sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0