Mästare på paint

Julia känn dig hotad ! Haha

Gårdagen:
Gick upp halv 2, och klockan 3 kom Varas och hämtade mig, åkte och hämtade bollar, och sen till Assarebyhallen där vi och några till tränade lite badminton. Och jag fixade mig ett härligt brännmärke på knät.... Jag har nämligen en tendens till att "gå" ner i golvet när jag spelar.. Tror det finns något gott där eller så!.. Men det känns inget nu iallfall, sved som satan igår bara.
Typ såhär var det/brukar det se ut: (Snyggare IRL haha)

Och Varas stog på andra sidan och sköt bollarna, men orka inte måla han haha.


På kvällen satt jag uppe och grejade på en blogg, så gick och la mig runt 2/halv 3 tror jag. Och ställde klockan på 9:45 för att kolla på Miami Ink haha (a) Och om 15 minuter är det dags för LA Ink !! <3 Älskart, (som nog ingen vet)..

Just nu gör jag inget speciellt, lyssnar på samma låtar om och om igen, lär mig lite nytt på guran m.m..
Ska nog gå ner och göra klart dop-presenten sen också, om jag orkar, eller har en ritdag. Har inte ritat på länge nu känner jag.

Känner för att göra om mig egen design snart också , trött på denna.

Kommentarer
Postat av: julia

hahaaaaaa hjälppppppp :O

2010-09-26 @ 21:52:01
URL: http://jj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0