För er som orkar läsa

Igår kväll var förjävlig.
Efter dendär tantens besök så ställde vi ju in Ladys bur i mitt rum, för vi trodde det skulle funka bättre. MEN, direkt jag la mig i sängen, så började hon gny. Tänkte först att det kanske var lite för det var kolsvart i rummet, så jag öppnade dörren så det blev lite ljus utifrån.

Jag gick och la mig igen, och hon började självklart igen. Men då typ ignorerade jag henne bara, och hoppades på att hon skulle tröttna och sluta, men det gjorde hon inte. Så jag gick till mamma och började bli lite irriterad, för klockan var runt halv 12. Hon sa att jag skulle öppna burluckan, så jag gjorde det. Men direkt jag gick och la mig igen så hoppade hon upp i min säng.

Jag gick upp, igen, och fick henne att lägga sig i buren igen. Hon gjorde det, men hoppade upp i min säng igen typ en minut senare.. Så tillslut fick hon ligga där då, men så började hon masa och sprang plötsligt ut ur rummet. Jag gick och kollade vad hon gjorde, och då stog hon inne i badrummet och drack ut toan.. (Lady hade också tydligen sagt att hon drack i toan för det vad ljummet och luktade gott).

Sen var vi båda i min säng ännu en gång. Sen låg jag uppe en ganska lång stund för kunde inte somna, för när Lady ligger i min säng tar hon upp halva platsen, så antingen kan jag inte ha fötterna nånstans eller så kan jag inte ligga sådär "som alla gör" haha, alltså jag måste ligga helt rak, och så kan man aldrig somna. Så det tog en jävla tid innan jag somnade.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag hade också ställt klockan på halv 7, för jag skulle hinna gå ut med henne innan jag gick till skolan. Men jag lyckades ju självklart stänga av alarmet i sömnen, så när klockan var 20 i 8 kommer mamma in och säger "Sanna ska inte du gå upp? Klockan är mycket".. Jag kollade på klockan, fick panik, slängde på mig kläder, satte upp håret, satte i linser och drog till skolan.
Sen blir det ju inte bättre av att vi har matteprov första lektionen, och jag hade ingen miniräknare som man skulle, (hade tänkt köpa det innan vi började, men hann inte..). Sen fick jag världens hjärnsläpp, så det gick inte så bra tror jag.

Bra början på dagen!....... Eller inteee..
Men resten av dagen var iallfall super.

Senare blir det träning. Gott! Hoppas det kommer nån tränare idag också.
Måste plugga till so-provet som är på fredag också..

Rolig vecka.

Kommentarer
Postat av: Sannie

Önskar jag vore henne, sjukt skillad är hon, sen så är hon så himla snygg :D

2010-09-28 @ 19:54:54
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0