18:52

Igår efter skolan hämtade Micke mig, och vi åkte till frissan och köpte toning. Drog hem till Moa där hon fixade håret då på mig, och nu är det rött/brunt/lila ! Haha, fortfarande lika förvånande när jag kollar mig själv i spegeln. Är tvungen att nypa mig i armen för att förstå, ah nejdå kanske inte, men ändå :) 
Hem och hämtade grejer hos mamma, och drog till Frida tillsammans med Moa, Joella, Maja och Hanna. Fixade oss och gick till Rebecca för parteey. Var jätteroligt fram till några idioter utanför ville komma in men inte fick. Så det sket sig alltihop på slutet. Jag och några till stannade kvar där nån timma och snackade om saken och så. Sen när jag kom hem tvättade jag bara av mig sminket och borstade tänderna, och la mig direkt.

Idag vaknade jag redan vid 10.. Och sov inte alls bra, vaknade ganska många gånger. Men iallfall, jag tyckte det var alldeles förtidigt. Senare kom mormor förbi och lämnade ett skissblock och skisspennor till mig som hon hade varit snäll och köpt. Så ungefär halva dagen har jag suttit och ritat av en person. Jag lägger upp den någon annan dag när internet på min data funkar.. Så får vi se om någon känner igen henne, eller rättaresagt vet vem det är.

Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till Göteborg på dop för mammas kusins barn, hehe.

Lägger upp bild på håret senare också , kanske.

Kommentarer
Postat av: malou

sv : ja -.-!

2010-09-12 @ 19:55:08
URL: http://malounilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0