Som om.. Ja vadå? Ingenting

You’ve been acting awful tough lately, smoking a lot of cigarettes lately, but inside, you’re just a little babyyyy.
Ja så spelas det just nu på spotify.

Inget speciellt roligt idag som hänt. En vanlig skoldag.
Imorgon är vi lediga, för det är hemstudiedag. Då blir det träna, städa rum, laga mat och kolla nyheterna! Haha, står det på lappen iallfall. Det enda jag ska göra vilket fall är träna, och då blir det backträning igen! MYSIGT?! Nej. Jag har inte tid med allt det andra.. Jag måste plugga till det sablans tyskaprovet..... Och det är precis det jag ska gå ner och göra nu.

OCH EN SAK TILL! OM 1 ELLER 2 VECKOR SKA JAG BESTÄLLA ONEPIECE! <3

Kommentarer
Postat av: jessicahansson

svar : Nej de tänker jag inte göra, i jämförelse mot dig när du ritar ser mitt förjävligt ut. haha :)



va heter låten förresten ?<3

2010-10-11 @ 22:24:34
URL: http://jessicahanssonpunktslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0