Om en minut om en sekund

Jaa, idag var det tyska prov. Det gick faktiskt myycket bättre än vad jag trodde, och det var nog tanken hos dom flesta som gjorde det. Typ ingen hade pluggat nånting. Jag hade själv bara gått igenom några av glosorna. Men idag på den en och en halvtimmas långa matrast satt jag, Julia och Joella och pluggade haha. Så utan det skulle de inte gått alls lika bra.. Men man får nog vara glad om man ens får G som slutbetyg i tyskan också så.

Och nu när man nyss slutat pluggandet till tyskan får man övergå till hemkunskapsprovet som är på fredag. Roooligt.
Nu resten av dagen har jag  absolut ingenting att greja med, så kommer bli en väldigt meningslös eftermiddag/kväll. Men juste! Det är ju Grey's Anatomy iallfall, bra det :)

Kanske börjar på ny design senare också , denna är tråkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0