Måndag + Tisdag

Gud vad jag är sugen på Ben&Jerry's!!!!

Anyway, var ju fotografering igår och idag. Vanliga igår och ploj idag. Och båda dom här dagarna har varit sjukt roliga haha.

Så här såg jag ut på det vanliga

Och jag och Jessica efter att vi hade tatt kortet ute på alla nior:
Vi satt på någras axlar, och dom är 2 meter långa haha, snacka om scary!

På bilderna syns de inte vad allt står.. Men våra namn + K*tget och K*tbock ;)

Idag efter första lektionen bytte nästan alla om till plojklädseln. Och jissesss vad kallt det vaar! För mig och Jessica iallfall haha.
Några bilder från hela dagen:
Bellman

Jesper och Emil

Emil och Falk

Julia

Julia och Jessica

Malin, Emma, Jessica och jag

Samma på bild. Och snygg ställning jag har med benen, haha jag vet..

Jag och Jessica

Jag

Malin, John och Falk

John


Haha ja, det var dom jag hade iallfall.. Massor av bilder kommer upp på Facebook skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0