Helt otroligt

Helt otroligt.. Idag kom det ingen tränare förrän klockan 6, och vi började 5. Men vet ni va?? Jag drog ut och körde backträning för mig själv! Haha ett riktigt stort framsteg för mig tycker jag.

Iallfall, har bestämt mig för att plugga mer än vanligt på detta provet om fysik på fredag. Är fan trött på alla resultat som blir vg, ska fan försöka få mvg på nått sablans prov nu. På tal om det så kom vi fram till (eller jag kom fram till) de i utvecklingssamtaet igår, att jag ska försöka få ett mvg och höja mig lite , för jag är trött på vg! hahaha.

Jaja kanske inte så intressant haha, ville bara ha nånting att skriva, och det kom upp i huvet!
Nu ska jag fortsätta nörda data

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0