Fredag - Lördag

> I fredags följde Moa med mig hem efter skolan, och jag grejade lite på hennes blogg. Har headern och bakgrunden kvar, men det kommer snart. Senare på kvällen var det ju också Idol. Och ja, Daniel åkte ut :( Håller med om att det inte var hans bästa uppträdande, men ändå, han är bäst. Han ska släppa skiva snart, annars blir jag galen. Men av dom som är kvar nu, så ska lätt Linnea vinna! Så jävla skön stil och så.

> Igår gick jag och Moa upp runt 10, käka frukost och så. Lite senare drog vi till Isabella för Moa skulle prova dräkten mm. Sen kom Maja och vi drog hem till Moa igen. Vid 3 kom Varas och Putte och hämtade mig för att dra till Assaby för att spela lite badminton. Kände mig verkligen på spelhumör, men nejnej, det gick hur jävla dåligt som helst. Jag skäms ibland.
Efter det drog jag hem till Moa igen haha, började greja med håret lite till kvällen. Allt folk kom typ 7, och dom som inte var helt klara blev färdigsminkade mm. Vi gick till Bayards och käkade pizza och senare knackade dörr haha, så barnsliga som vi är. Fick iallfall ganska mycket godis, och långt ifrån allt brev uppätet, + tårtan som inte ens rördes.. Vi kollade på film också, en skräckis. Och fy vad hemsk.

Ja, det var nog det jag hade att säga om det, tror jag. Förutom att det var en jävla gubbe som ja, var irriterande (?). Menmen, det fick han sota för, haha.
Idag har jag iallfall inget att göra, pappa och Lotta är i Uddevalla och köper soffa, så jag är ensam hemma.

Får nästan lägga upp världens underbaraste cover också.
Jag ryser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0