Fasen

Mmmmm, jag har tråkigt. Sitter och kollar på gitarrer och bara öööönskar att man hade mycket pengar...... Fasen.

¤ Igår så åkte jag, Moa, Joella, Maja och Frida till stan för att ha en liten tjejkväll. På bussen: Ja, vad kan man säga. Jag är helt cepe haha. Sen gick vi in på Willys och köpte mat + godis och dricka. Sen gick vi till Moas pappas nya lägenhet, men det var ju inte öppet haha, så vi satt ute på trappen typ en halvtimma innan han kom och öppnade. Sen lagade mat, kollade på Idol och hade trevligt. Dock förstörde en sak hela kvällen för mig......
Men det var roligt iallfall.
Tog bussen hem 20 över 10, och sen var jag så himla trött så jag gick och somna direkt nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0