Tre korta rader

Sitter här med hästluktande kläder och har nog nyss fått upp värmen till normalt igen haha. Har varit med mamma, Jennifer och Petra i stallet sen klockan halv 4 typ. Säger bara en sak, gud vad jag saknar att rida! Synd att mammas häst är lite crazy bara..

Har också fått en fråga, för typ, första gången tror jag? Haha. Iallafall:

- Jadu.. Kan väl inte säga att jag har många jättenära vänner, men några iallfall.
>Moa Forsberg, är iallfall en av mina närmsta. Hon kan jag lita på till tusen, och har hjälpt mig igenom en del. I sjuan var vi värsta bästa vänner också, och har alltid haft våra göta flummiga stunder!
>Joella Jantzen. En som alltid har humöret på topp, och försöker alltid göra alla saker till positivt. Har allt sina konstiga tankar och tycke om saker haha, men det skulle inte vara någon Joella om det inte hade funnits!
>Julia Summers. Ja, vi kan skratta åt nånting som inte ens är roligt hur länge som helst, haha. En skitsnäll och rolig brud iallafall.

Ja, det är nog dom jag umgås mest med iallfall. Om någon tycker annat får ni väl säga till eller något. Och har aldrig förstått grejen, men varför skriver endel inte sitt namn och är anonyma? Lite störande faktiskt

Kommentarer
Postat av: moa

vi har allt våra stunder :d

love you , finns alltid här <3

2010-11-07 @ 23:03:42
URL: http://moaforsberg.blogg.se/
Postat av: julia

hehehe gillllllla. Våra skrattanfall är oslagbara. Love yaaa

2010-11-08 @ 18:22:46
URL: http://jjuliasummers.blogg.se/
Postat av: Majaaa

mehh jag då ?? :o

2010-11-11 @ 16:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0