Egypten 2008, saknar!

Jag har ganska tråkigt faktiskt och har inget att lägga ut eller skriva om, så det får komma lite bilder, bara för att :)

Meja har ju också varit liten och söt. Haha

Cp

Jag och lillebror i en av poolerna. Skratta inte, jag bjuder på sexigt redface :)

Jag och lillebror skaffade varsin hennatauering

Det var min. Ganska dåligt val då men. Hade la inte lika bra tatueringssmak som nu^^

Lika söt som vanligt... Väntade på mat eller nåt xd

Meja fick också bada

I poolen igen, bjuder på den också.

Lite av hotellet

Haha köpte en bandana till Meja xd

Brun sak.. Eller inte.

Smexigt

Väntade på bussen påväg när resan hem skulle börja, så detta var nog sista bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0