yesterday, and the day before that

I lördags när vi var hos min lossasfarmor så hade jag ganska tråkigt, så jag tog fram deras keybord och började spela lite. Och vips så kunde jag spela en låt ;) Boston med Augustana. Eller ja, det gick inte sdå bra, men jag visste vad man skulle trycka på iallfall haha.
Efter det gick jag upp till pappa en sväng för jag har en egen keybord där, så jag spelade om och om igen, och så vips så satt den ;) 
Senare åkte jag med Joella hem, och sov där, för skulle på Majas konfirmation dagen efter. Men det blev iallfall gitarr och piano spel en hel del haha xD Har blitt värsta nörden :$ Men vi kollade också på Avatar, sjukt bra var den.

På söndagen (igår) var det ju som sagt Majas konfirmation. Gick upp vid halv 10 och gjorde iordning oss, och åkte till kyrkan. Hon sjöng fint som vanligt :) Sen var resten i kyrkan rätt trögt, för prästen slutade aldrig snacka.
Sen efteråt var ju jag och Joella bjudna eller vad man ska säga till kalaset. Vill också ha pengar -.- haha.

Men sen kom Bettan och hämtade mig, åkte direkt till pappa för att hämta keybordet, och sen ner till mamma igen. Så nu har jag det här och har idag lärt mig River flows in you . Snacka om att den är svår asså, kommer ju typ inte ihåg vilken ordning skiten kommer i.......... Men det sitter iallafall ganska bra nu. Med högerhanden. Vänster vågar jag inte ens försöka med, det blir fööööör komplicerat ! 
Kan också spela lite på Hallelujah.
Aja , ni vill säkert inte veta sånt här haha.

Gött att det inte är skola idag, en riktig långhelg har det varit.
Men nu ska jag dra mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0