*

Jag har haft mina stunder. Stunder som har varit svåra, tuffa och riktigt plågsamma. Då jag inte kunde hitta någon vettig utväg. Du har varit med mig ända från dom stunderna, och före det, ifrån början heltenkelt. Du har också hjälpt mig genom allting, så du är nog en av anledningarna till att jag är kvar. Jag vet att du finns där för mig, en som jag kan prata med nästan allt om, och jag finns här för dig med, bara att säga till. Tror inte jag har berättat så mycket för nån som jag har för dig. Och jag är tacksam för att jag kan det, för du lyssnar när man vill någonting och stöttar en. Är verkligen glad för att jag lärde känna dig, och ångrar ingenting.
Om jag skulle kunna gå tillbaks i tiden och få ändra på någonting (du vet nog vad), så skulle det inte se ut som det gör nu. Vi hade nog inte kännt varandra så bra. Men det är tur att det är som det är nu iallfall.
Vi har ganska många minnen för den egentligen ganska korta tiden vi kännt varandra, extremt roligt har vi haft. Man har alltid kul med dig, och du får en att skratta även om man är ledsen och egentligen vill gråta. Du är också otroligt snäll, omtänksam och massa sånt. Du är min bästa vän helt enkelt.
Jag skulle inte klarat det förflutna utan dig.
Så lova att du inte ska någonstans, för det kommer jag inte klara.

Jag älskar dig som en syster ♥
du vet vem du är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0