sunshine

Guuuuuuuuud va sköööönt ! ÄNTLIGEN
värme ! <3

Haha jaja, idag hade vi tyskaprov första timmen. Gick faktiskt asbra, kunde allt utom ett ord ;) Sen var det inget mer typ "speciellt" i skolan. Men vi hade ju såååklart fotboll på gympan, för det är en j*vla fotbolls turnering imorgon -.- Men jag vet inte, jag kanske ska vara sjuk. Har ingen lust att skämma ut mig inför hela skolan.. Så om jag är sjuk, då följer jag nog med mamma till frissan, för hon ska göra rak-permanent, och jag vill se hur dom gör :)

Idag efter skolan var det ju sjukt varmt igen, men hela dagen också och inte bara i ett par timmar. Så det blev på med shortsen och av med tjocktröjan och så klippte jag gräset igen, och jag körde faktiskt inte på en stor sten idag (som jag gjorde igår haha..) Men efter ungefär 1 ½ timma eller något var jag klar, och jag var helt slut asså. Trodde jag skulle dö av värme.
Sen blev det mat & glass, och efter det åkte jag till Maja. Vi satt ute vid nåt stup hela tiden. Så satt och typ solade eller något, och hade kuul. Hon gjorde iallfall någon väderrapport och interjuv (stavning) med mig, och lite så haha. 

Och åkte hem typ strax efter halv 10. Det blev även det första åket iår med fräckingbilen ;)
 [ Klicka för större ]


Nej, nu ska jag nog lägga mig eller nåt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0