dom senaste dagarna

Jag har verkligen inte orkat skriva det sista typ. Men nu kommer det iallafall lite granna.

I fredags åkte jag med Joella, hennes mamma och Maja till Uddevalla för att hämta några tröjor. Efter det åkte vi hem till Joella och strök på några tryck som vi hade fixat med i slöjden, på tröjorna. Och dom skulle vi ju ha dagen efter, för det var Genevilyran då. 
Tog ju ett tag att stryka på alla, så vi hann inte med att åka och träna som vi egentligen skulle gjort.
Sen sov både jag och Maja över där.

I lördags så var det ju då Genevilyran. Är väll inte så mycket att berätta egentligen haha.
Men vi spelade 3 matcher (tyvärr). Synd att det inte blev flera. Vi förlorade första, vann andra och förlorade tredje med.. Men mycket skratt blev det iallfall och vi hade kul :)
Ganska bra väder var det också. 
Sen på kvällen vid 7 eller något åkte jag och Moa till Ragnerud för att grilla lite med Maja, Joella och Ellen. Skulle egentligen vart mer, hela laget var det tänkt först, men så blev det inte.
Sen vid kvart i 11 kom jag hem, och hoppa direkt in i en vaaaarm dusch!

I söndags hände det ingenting typ, så finns inget att berätta om..

Och idag har det bara varit en ganska normal skoldag. Blev klar med inlämningen i no:n, och har bara lite kvar på sv/so inlämningen. Och fick också mvg på tyska-provet!! Ganska stolt faktiskt haha.

Imorgon blir det av till Liseberg med Maja och dom i hennes entreprenör grupp (stavning?). Gött att slippa lite skola ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0