Skol-dm + Chiropraktor

Idag var det skol-dm då. Kom tvåa, såklart.
Spelade första mot Beata, och förlorade en tresettare. Förlora första, vann andra och förlora tredje, och jag fick inte alls många poäng.. Exakt som förra året!! -.-
Men blev ändå förvånad av att jag vann ett set, och fick någorlunda mycket poäng i första set. Eftersom jag har sjukt ont. Förstår inte ens varför jag håller på och spelar, när det inte går nånting typ.
Andra matchen vann jag iallfall lätt.
Var lite med dom andra där också, som man inte träffar så ofta..
<3



Nu har jag nyss kommit hem från en chiropraktor (stavning?).
Han masserade framförallt ryggen, men också nacken och rumpan (!!!) Hahaha. För det är ju i röven jag har ont hehe..
Först knäckte han ryggen och masserade. (nacken också då)
Sen kollade han på mina höfter och ben också, och det visade sig att min vänstra höft satt längre upp. Dvs att mitt högra ben var längre än det andra. Kändes lite konstigt att veta det haha, men han fixade iallafall till det.
Och före han gjorde det så tänkte jag änna att det här kommer nog göra sjukt jävla ont, jag kommer dö.
Men det gjorde det faktiskt inte, han knäckte lixom bara till lite, (vet inte exakt vad, men typ i ryggen)
Men han kom fram till att det är nog ländryggen det onda kommer ifrån, för att nerverna sitter i kläm och det kommer inte tillräckligt mycket blod in till muskeln.

Har dock lika ont i röven fortfarande, men det känns helt klart bättre i ryggen.

Så nu ska jag gå till han några gånger, och får hoppas det blir bättre efteråt!


Så fick jag ligga haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0