PLUGGPLUGG MERA PLUGG

Jag hatar verkligen denna veckan!
Läxor och prov...
Tisdag - engelska läxa
Onsdag - Idrottsprov - om styrka -.-, och matteläxa
Tordsag - Tyskaläxa , och Noprov som jag fattar absolut noll av..
Fredag - LOV! Äntligen

Ni andra kanske inte tycker det är speciellt mycket, men för oss är det det , eftersom vi typ inte har mycket läxor och så alls.

Nu sitter jag iallfall här med ett häfte om styrka och så i knät.
Det är inte bra att sitta vid datorn, ha på musik och försöka plugga samtidigt.. Det går inte :)
Jag började läsa för 30 minuter sen kanske (?) , och har läst igenom ungefär halva häftet haha.

Allmän information för er som ville veta lixom haha!
Nu ska jag försöka plugga vidare
puuuuesssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0