mellerudsbesök

Var i Mellerud idag på seriespel, och vi valbodalare var taggade som tusan på att vi skulle slå grums! Och det gjorde vi också! (y)
Vi förlorade dock mot stinget och spelade lika mot uddevalla.
Och när jag spelade singel mot en tjej från stinget, fick jag så jävla ont så jag fick avbryta.. Låg bannemig och grinade på planen.. Skämmigt värre. Menmen, så är det. Och var så surt också, för henne skulle jag ju ta! , och så var det i tredje set som jag fick avbryta.. Inte kul.

När det var matdags hade vi ungefär bara en halvtimma på oss, så det blev pannkakor i hallen. 4 st per person, så det blev en heeeel del om man säger så haha, för vi var 7 stycken som skulle ha det. 

Är också ganska nöjd med singeln jag vann mot grums. Spelade bra även om jag hade ont.


Förut kom mamma upp med mina kläder som jag hade beställt från H&M också. Allt var perfekt, bara de att den vita blusen var väääldigt genomskinlig.. Men får väl ha ett linne under varje gång jag använder den haha.
Längtar verkligen efter sommaren nu! Tiden kan väl gå liitelite fortare nu tycker jag.

bild från sommaren haha.

Men jau, nu ska jag nog gå ner och se om det finns något gott i kylskåpet.
Puss


Kommentarer
Postat av: djustd

Önskar dig en trevlig start på veckan!Kram :)

2010-03-22 @ 13:49:44
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Daniel

Härlig sommarbild :))

2010-03-22 @ 14:11:31
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0