goodnight

Prövade mig på att träna nu igen, efter 2 veckors tid. Gick väl sådär. Lite bättre än förut kanske, men inte så bra ändå. Gör fortfarande fruktansvärt ont när jag ska ner i utfall.
Får se hur det kommer gå nu det närmaste då..
Torsdag - skoldm.
Fredag - Sm (kvalet)
Lördag - Sm igen, får se om jag går vidare dit.
Söndag - seriespel i Mellerud.

Förväntar mig inte så mycket, men får försöka göra det bästa av situationen.
Känns dock som att jag kommer skämma ut mig totalt.
Menmen, that's life , right?

Nu har jag nästan precis kollat på House och käkat kvällsmat.
Har också nyss tatt fram kläderna för morgondagen haha, annars står jag en halvtimma innan jag bestämmer mig imorgon.
Nästa grej att göra är att borsta tänderna, tvätta ansiktet och bädda sängen.. haha. Sen hopp ner i sängen och försöka somna någorlunda bra tid iallfall.
Får se hur lång tid det kommer ta att borsta tänderna medmera.. haha :)

Men jaja, sov sött allihop. Och vakna tort för guds skull ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0