sol sol sol mera sol

SANNA GILLAR VÄDRET !!!!!!!!!!
fan va götttt.

Slutade 20 i 10 idag, för hade håltimma på livskunskapen och efter den skulle jag haft no egentligen, men jag gick hem istället för har inget kvar att göra där. Fast jag gick inte hem direkt men.
Sen la jag mig ute och solade, längtat som fan efter det dära. Och låg bannemig i typ tre timmar, så fick liite färg iallfall (a) Men inte så mycket haha, en sån blekfis som jag är..
Och har ingen mobilsladd här heller, så kan inte lägga in bilder som jag tog ute.

Igår slutade jag också tidigare, klockan 11. För sexorna skulle komma och besöka högstadiet inför hösten.
Vid 5 eller något åkte jag till Maja iallfall.

Lägger in en skön låt också.

Kina Grannis - Valentine
Fler sjukt bra låtar finns på spotify och mina favoriter är Why can't I? och Living in dreams. Sök på dom!!
Sen är ju nästan alla hennes covers på youtube bra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0